احتمال همکاری دنیل رادکلیف در قسمت دوم فیلم زن سیاه پوش





deathly hollows
















احتمال همکاری دنیل رادکلیف در قسمت دوم فیلم زن سیاه پوش

 

احتمال همکاری دنیل رادکلیف در قسمت دوم فیلم زن سیاه پوش

کسانی که رخدادهای فیلم زن سیاه پوش را دنبال کردند مطلع هستند که در روزهای گذشته، دیسک های این فیلم در بریتانیا و ایالات متحده به صورت گسترده منتشر شد و با استقبال تقریبا خوبی نیز همراه بود. روز گذشته سیمون اوآکس یکی از مسئولین ارشد کمپانی همر فیلم منتشر کننده فیلم “زن سیاه پوش” اعلام کرد که در حال تدارک برای ساخت قسمت دوم این فیلم ترسناک و ماورالطبیعی تحت عنوان “زن سیاه پوش: فرشتگان مرگ” هستیم.

داستان این فیلم که برای ۴۰ سال قبل است و فیلم زن سیاه پوش هم نسخه بازسازی شده ای از این فیلم هست قرار است به قسمت دوم کشیده شود و مسئولین امید زیادی دارند که دنیل رادکلیف بازیگر جوان و موفقی که در قسمت اول این فیلم نقش اصلی را ایفا می کرد در قسمت دوم این فیلم هم نقش کوتاهی را ایفا کند. هنوز این خبر از سوی دنیل رادکلیف تایید نشده است و باید دید که این همکاری در قسمت دوم این فیلم ادامه پیدا خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا باز هم دنیل رادکلیف را در یک مجموعه فیلم دیگر می بینیم؟

منبع:دمنتو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در دو شنبه 6 تير 1391برچسب:,

و ساعت 6:0

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: